Všeobecné obchodné podmienky
-
Fotofun je technické zariadenie pre zdieľanie fotosnímkov na sociálnych sietiach a ich okamžitú tlač.
-
Prenájom Fotofunu je služba poskytovaná Dodávateľom na základe objednávky Objednávateľovi.
-
Rozsah poskytnutej služby:
-
Prenájom zariadenia FOTOFUN na dohodnutý čas na dohodnutom mieste,
-
Grafické práce pri príprave dizajnu fotografií,
-
Prenájom fotografického pozadia,
-
Okamžitá tlač fotografií bez obmedzenia počtu resp. podľa dohody, počas prenájmu,
-
Neobmedzené zdieľanie na sociálnych sietiach, ak to dané/miestne technické podmienky umožňujú, resp. off-line s následným odoslaním.
-
Prenájom rekvizít podľa dohody a ponuky Dodávateľa,
-
Sprístupnenie fotografií v digitálnej podobe pre náhľad a stiahnutie chránené heslom,
-
Obsluha zariadenia,
-
Možnosť dotlače fotografií podľa dohody.
-
-
Zmluvnými stranami pri službe prenájmu zariadenia Fotofun (ďalej len Služby) sú:
-
Dodávateľ – Ing. Jozef Tesár - Fotofun, 04011 Košice, IČO: 32469390, DIČ: 1025641298,
Číslo účtu: SK24 8360 5207 0042 0611 5194 SWIFT: BREXSKBX
-
Objednávateľ - fyzické osoby, alebo právnické osoby.
-
-
Dopyt na poskytnutie Služby môže uplatniť klient prostredníctvom internetu cez webovú stránku, emailom alebo telefonicky uvedením základných údajov najmä kontakt, dátum akcie, miesto akcie.
-
Ak to kapacita Dodávateľa umožňuje, potvrdí klientovi poskytnutie Služby podľa jeho Požiadaviek zaslaním Cenovej ponuky.
-
Klient potvrdí súhlas s Cenovou ponukou objednaním Služby.
-
Dodávateľ na základe objednávky vystaví a doručí Objednávateľovi zálohovú faktúru, ktorá obsahuje Zálohu a Rezervačný poplatok.
-
Samotná rezervácia termínu prebehne po zaplatení zálohovej faktúry vo výške uvedenej v Cenovej ponuke. Ak sa viac klientov dopytuje na rovnaký termín, rezervácia prebehne v prospech toho klienta, ktorý skôr uhradí zálohovú faktúru. Zaplatením zálohovej faktúry Objednávateľ súhlasí so VOP.
-
Dodávateľ, po prijatí úhrady zálohovej faktúry, písomne potvrdí záväznosť objednávky Objednávateľovi.
-
Splatnosť zostatku ceny Služby je v tri dni pred dohodnutým poskytnutím Služby, alebo podľa dohody.
-
Platba za Služby je možná v hotovosti alebo prevodom na účet.
-
Potvrdené poskytnutie Služby je Objednávateľ oprávnený jednostranne zrušiť za týchto podmienok:
-
Rezervačný poplatok je nevratný,
-
čiastka Zálohy bude znížená o preukázatelne vynaložené náklady spojené s prípravou akcie,
-
ak potvrdenú službu jednostranne zruší Objednávateľ najneskôr 30 dní pred dohodnutým termínom poskytnutia služby, bude objednávateľovi vrátený zbytok Zálohy (suma zo zálohovej faktúry znížená o rezervačný poplatok a vynaložené náklady),
-
ak potvrdenú službu jednostranne zruší Objednávateľ neskôr ako 30 dní pred dohodnutým termínom poskytnutia služby, bude objednávateľovi vrátené 50% Zálohy (suma zo zálohovej faktúry znížená o rezervačný poplatok, 50% Zálohy a vynaložené náklady).
-
ak je potvrdená služba zrušená v dôsledku vyššej moci (napr. v dôsledku nariadení vlády SR, opatrení úradov verejného zdravotníctva a pod.), bude objednávateľovi vrátená Záloha a Rezervačný poplatok znížený o vynaložené náklady.
-
Rezervačný poplatok činí 20€ zálohovej faktúry (príklad: ak zálohová faktúra je 60€, rezervačný poplatok je 20€ a samotná záloha je 40€).
-
-
Objednávateľ zabezpečí v mieste poskytnutia služby voľný priestor o ploche minimálne 3x3 m s výškou minimálne 2,30 m vrátane elektrického napájania 230V a stolíka pre rekvizity, ak sa nedohodne inak.
-
Tieto všeobecné obchodné podmienky a právne vzťahy vzniknuté na ich základe sa riadia slovenským právnym poriadkom.
-
Osobné údaje Objednávateľa sú spracovávané a uchovávané v zmysle zákona o Ochrane osobných údajov.
-
Tieto Všeobecné obchodné podmienky pre poskytovanie služby, nadobúdajú účinnosť dňom 1.10.2020.
V Košiciach 1.10.2020 FOTOFUN